برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

مقایسه تاثیر دو روش سخنرانی و ارائه بوکلت بر یادگیری و رضایت دانشجویان پرستاری از روش تدریس

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: ريحاني طيبه*,پورغزنين طيبه,عجم محمود
 
 *دانشگاه علوم پزشکي مشهد
 
عنوان همایش: همايش سراسري راهكارهاي ارتقاء كيفيت خدمات پرستاري و مامايي
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  دانشگاه پزشكي خدمات بهداشتي شهيد صدوقي يزد
زمان:  1393دوره 4
 
 
چکیده: 

مقدمه: آموزش پرستاري، زماني مي تواند پويايي خود را حفظ کند که به سمت نوآوري ها و استفاده از روش هاي نوين تدريس و يادگيري پيش رود. دستيابي به چنين هدفي مستلزم اين است که مدرسان، در طراحي تدريس، از شيوه هاي نوين آموزش استفاده کنند...

 
کلید واژه: بوکلت، يادگيري، رضايت، دانشجويان پرستاري، سخنراني، آموزش باليني
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 82   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی