مشخصات مقاله عنوان: راهکارهای تقویت تجارت الکترونیکی با استفاده از افزایش اعتماد مشتری نوع ارائه: مقاله نویسنده: نامي ملايي شهرام* *دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات يزد عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: موسسه مديران ايده پردازان پايتخت ايليا، انجمن اقتصاد انرژي زمان: 1394, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: اعتماد الکترونيکي، رضايت الکترونيکي، وفاداري الکترونيکي مقالات نشریه ای مرتبط: اندازه گیری بهره وری در واحدهای بانکی (مطالعه موردی بانک کشاورزی)بررسی رشد بهره وری کل عوامل تولید در بخش کشاورزی ایران طی دوره 1345 – 75بررسی وضعیت بهره وری زنان شاغل در ادارات مرکزی بانک کشاورزی ایران مقالات همایشی مرتبط: درآمدی بر مالیات الکترونیکی در شهر الکترونیکیگردشگری الکترونیکی، تاثیر متقابل تجارت الکترونیکی در صنعت گردشگری eTourismتجارت الکترونیکی تنها راه پیشرفت ایران مشکلات و را هکارها در اجرانقش سیستم های پیشنهاددهنده و روش های استفاده از آنها در فروشگاه های الکترونیکیجایگاه شهر الکترونیکی در دولت الکترونیکی ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 180 آخرین های بلاگ نگارش فصل نتیجهگیری در پایان نامهدانلود رایگان مقالات خارجیcover letter چیست و چگونه نگارش می شوداز کجا بدانیم موضوع پژوهش مان تکراری نیست ؟آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنید ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی