مشخصات مقاله عنوان: بررسی عوامل موثر بر مشتری مداری با تکیه بر الگوی سیستم مدیریت کیفیت (ایزو-9001) در فدراسیون پزشکی ورزشی ایران از دیدگاه زنان و مردان نوع ارائه: مقاله نویسنده: نباتچيان عبدالرضا*,موسوي سيدجعفر,صفانيا علي محمد *دانشگاه آزاد اسلامي، واحد علوم و تحقيقات مازندران، گروه مديريت ورزشي، مازندران، ايران عنوان همایش: همايش ملي دستاوردهاي نوين علمي در تربيت بدني و علوم ورزشي نوع همایش: دانشگاه آزاد اسلامي حامی: دانشگاه آزاد اسلامي، واحد قائمشهر زمان: 1392, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: کيفيت خدمات، مديريت، رضايتمندي مشتري، فدراسيون پزشکي ورزشي مقالات نشریه ای مرتبط: شناسایی سویه های بروسلا در ایرانمقایسه دو آنتی ژن بروسلا آبورتوس و بروسلا ملیتنسیس جهت استفاده در آزمایش حلقه ای شیر گوسفنداثر تجویز خوراکی بتائین بر پاسخ ایمنی هومورال موش به بروسلا ابورتوستشخیص بروسلا آبورتوس و بروسلا ملی تنسیس در شیر گاوها و گوسفندان استان کردستان با استفاده از واکنش زنجیره ای پلیمرازارزیابی روش Multiplex Real-time PCR به منظور شناسایی گونه های شایع باکتری بروسلا مقالات همایشی مرتبط: بررسی تاثیر عوامل اقتصادی بر میزان رضایتمندی و وفاداری مشتری (مطالعه موردی فدراسیون فوتبال)ارزیابی هزینه های اقتصادی آسیب های ورزشی ورزشکاران تحت پوشش بیمه فدراسیون پزشکی ورزشیبررسی میزان تاثیر عملکرد مالی بر رضایت مندی مشتری (مطالعه موردی فدراسیون والیبال ایران)بررسی تاثیر سهولت و آسایش بر میزان رضایتمندی و وفاداری مشتری (مطالعه موردی فدراسیون فوتبال)بررسی رضایتمندی از دیدگاه مشتری بر اساس مدل سروکوآل ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 82 آخرین های بلاگ بررسی آخرین وضعیت مجلات ایران در پایگاه سای مگو توسط SIDآموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به ورد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی