مشخصات مقاله عنوان: هویت هواداران و تداعی و وفاداری آنان به برند تیم ورزشی در بین هواداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس نوع ارائه: مقاله نویسنده: رائين پيمان,يوسفي بهنام* *دانشگاه آزاد اسلامي، واحد ساري عنوان همایش: همايش ملي دستاوردهاي نوين علمي در تربيت بدني و علوم ورزشي نوع همایش: دانشگاه آزاد اسلامي حامی: دانشگاه آزاد اسلامي، واحد قائمشهر زمان: 1392, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: هويت، تداعي برند، منافع، نگرش مقالات نشریه ای مرتبط: بهینه سازی بهره برداری تلفیقی از منابع آبهای سطحی و زیرزمینی حوضه آبریز رودخانه ابهربهره برداری تلفیقی از منابع آب سطحی و زیرزمینی در مناطق خشک مقالات همایشی مرتبط: رابطه بین هویت هواداران و وفاداری به برند ورزشی در بین هواداران تیم های ورزشی سپاهان و ذوب آهنتاثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر وفاداری هواداران تیم های فوتبالنقش رسانه های ورزشی در شکل گیری هویت تیمی و رابطه آن با وفاداری در هواداران فوتبالابعاد تداعی برند در لیگ های ورزشی از دیدگاه خبرگان ورزشی "مطالعه موردی لیگ برتر فوتبال"رابطه بین کاربرد مدیریتی هویت تیمی هواداران و شخصیت هواداران لیگ برتر فوتبال ایران ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 85 آخرین های بلاگ آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به وردتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی