مشخصات مقاله عنوان: هوش هیجانی و خرده مقیاس های هوش هیجانی افراد دارای اختلال یادگیری خرده مقیاس های اختلال یادگیری و عادی متفاوت است. نوع ارائه: مقاله نویسنده: شيرزائي فريبا,شهابي زاده فاطمه,امامي حميده عنوان همایش: همايش ملي آموزش ابتدايي نوع همایش: سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي حامی: اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: هوش هيجاني، داراي اختلال يادگيري، بدون اختلال يادگيري مقالات نشریه ای مرتبط: رابطه بين هوش هيجاني مديران و يادگيري سازماني در دانشگاه آزاد اسلاميهوش هيجانيهوش هيجانيهوش هيجانيهوش هيجاني مقالات همایشی مرتبط: مقایسه هوش هیجانی در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری و بررسی رابطه آن با پیشرفت تحصیلیهوش هیجانی، ابعاد، ویژگی ها و مدل های آنهوش هیجانی و جایگاه آن در ارتباطات اثر بخشی بررسی رابطه هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانشجویان رهیافتی نو در دیدگاه برنامه درسی با رویکرد هوش هیجانی بازدید یکساله 82 آخرین های بلاگ با LUDWIG مقاله بهتری بنویسیماحساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی