مشخصات مقاله عنوان: بررسی تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری بیمه گذاران (مطالعه موردی بیمه نامه آتش سوزی منزل مسکونی شرکت بیمه سینا) نوع ارائه: مقاله نویسنده: عبدلي خالدي اميد,وهابزاده شادان,نصيري پور اميراشكان عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: مديران ايده پردار كارين، انجمن علمي بازرگاني ايران زمان: 1395, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: برند سازي خدمات، نگرش به برند، رضايت برند، وفاداري به برند، صنعت بيمه مقالات نشریه ای مرتبط: ندارد مقالات همایشی مرتبط: ندارد ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 89 آخرین های بلاگ گوگل اسلاید ابزاری برای ارائه محتوانگارش فصل نتیجهگیری در پایان نامهدانلود رایگان مقالات خارجیcover letter چیست و چگونه نگارش می شوداز کجا بدانیم موضوع پژوهش مان تکراری نیست ؟آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشی ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی