نسخه جدید سایت SID.ir

مشخصات مقاله

عنوان: 

کاربرد سیستم های پیشنهاد دهنده در تجارت الکترونیک

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: شبيب نفيسه,نعمت بخش محمدعلي,عقيلي سيما
 
 
 
عنوان همایش: همايش ملي تجارت الكترونيكي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي
حامی:  وزارت صنعت، معدن و تجارت، انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران
زمان:  1386دوره 4
 
چکیده: 

رشد بي سابقه تکنولوژي جديد اينترنت در سال هاي اخير، باعث ايجاد برنامه هاي کاربردي بسيار زيادي در زمينه تجارت الکترونيکي شده است. وجود برنامه هاي کاربردي در زمينهB2B  و B2C نياز به ارتباط موثر بين ماشين ها را دارد. يکي از مهمترين برنامه هاي کاربردي سيستم هاي پيشنهاد دهنده مي باشد. سيستم هاي پيشنهاد دهنده يک نوع ويژه از سيستم هاي فيلتر اطلاعات است، که در آن آيتم ها را، بر اساس اينکه چه آيتمي براي کاربر جذاب است، از يک مجموعه بزرگ از آيتم ها و کاربران فيلتر مي کنند. در اين مقاله سيستم هاي پيشنهاد دهنده را بررسي نموده و نسل حاضر از متدهاي سيستم هاي پيشنهاد دهنده را که به سه دسته کلي تقسيم مي شوند را مطرح مي نماييم.
 
کلید واژه: سيستم هاي پيشنهاد دهنده، فيلتر همبستگي، فيلتر مبتني بر محتوا، فيلتر ترکيبي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 296   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی