برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

نقش توسعه تبلیغات در تجارت الکترونیک ایران

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: سياررضوان نقي*
 
 *سازمان بازرگاني، استان گيلان
 
عنوان همایش: همايش ملي تجارت الكترونيكي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي
حامی:  وزارت صنعت، معدن و تجارت، انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران
زمان:  1386دوره 4
 
چکیده: 

به دليل ورود تجارت به بازارهاي مجتمع و يکپارچه که از کانال هاي ارتباطي بدون سيم و وسيله هاي ارتباطي قابل حمل از جمله تلفن هاي موبايل استفاده مي کنند، محيط تجارت الکترونيک هر روز درحال پيچيدگي و پويايي بيشتر است. ايده هاي نو و بديع تجارت الکترونيک پوياي امروز مي تواند روش ها و مدل هاي کارا و مفيدي در معاملات تجاري، مخصوصا در مرحله شناسايي نياز، تبليغات، شناسايي محصول و عرضه کننده آن، انجام مذاکره و توافق، ارايه دهد. يکي از راه حل هاي تجارت الکترونيک، به کارگيري عامل هاي نرم افزاري تبليغاتي با قابليت يادگيري و تصميم گيري هوشمندانه است، که مي توانند در خريد و فروش، ارايه پيشنهاد در مناقصه ها و حراج ها، مذاکره و عقد قرارداد به کار گرفته شوند. عامل هاي نرم افزاري تبليغات هوشمند، واسطه هايي هستند که آرزوي بشر را براي انجام خودکار بسياري از فعاليت ها در تجارت محقق نموده اند. عامل ها براي انجام خودکار کارهاي وقت گير و تکراري کاربران، جستجوها، توصيه ها و همچنين بازيابي و مديريت اطلاعات کسب شده براي فرايند خريد و فروش به کار گرفته مي شوند و همچنين در توسعه و گذار مراحل گوناگون فرايند رفتار خريد مشتري، از روش سنتي به روش هاي سازگار با تجارت مدرن الکترونيک بسيار موثر بوده اند. در اين مقاله سعي بر تعريف اثر تبليغات در بهبود و کيفيت فعاليت تجاري به شکل الکترونيکي در ايران مي باشد. همچنين با تمرکز بر تجارت الکترونيک در انواع فروشگاه هاي اينترنتي، حراج هاي برخط و تجارت B2B در هر کدام از اين فرايندها تشريح مي شود.

 
کلید واژه: 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 96   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی