مشخصات مقاله عنوان: گردشگری الکترونیکی (e-tourism) از منظر تجارت الکترونیکی و راهکارهای توسعه آن در ایران نوع ارائه: مقاله نویسنده: سجادي زينب السادات,آيت سيدسعيد عنوان همایش: همايش ملي تجارت الكترونيكي نوع همایش: سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي حامی: وزارت صنعت، معدن و تجارت، انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران زمان: 1386, دوره 4 چکیده: تجارت الکترونيکي زمينه هاي مختلفي را دربرمي گيرد که هريک به نحوي سعي در افزايش خدمات مناسب تر و افزايش ارزش افزوده در آن حيطه را دارند. گردشگري الکترونيکي بخصوص براي کشوري نظير ايران مي تواند يکي از مهمترين کاربردهاي تجارت الکترونيکي باشد و نقش بسيار چشمگيري در جهت توسعه منافع ملي ايفا نمايد. در اين مقاله گردشگري الکترونيکي را از اين منظر مورد بررسي و پژوهش قرار داده و وضعيت آن در ايران و جهان را مطالعه کرده، برخي موانع و راهکارهاي توسعه آن را ارايه خواهيم داد. کلید واژه: گردشگري الکترونيکي، گردشگري مجازي، IT، e-tourism، گردشگري ايران مقالات نشریه ای مرتبط: الگوي اعتماد در گردشگري الکترونيکيموانع و راهکارهاي استقرار شهرهاي الکترونيکي در ايران وضعيت حقوقي نماينده الکترونيکي در انعقاد قراردادهاي الکترونيکي (مطالعه تطبيقي)شناسايي و رتبه بندي عوامل کليدي موفقيت ايجاد بنادر الکترونيکي در ايرانارائه مدل توسعه گردشگري الکترونيکي با رويکرد مدل سازي ساختاري- تفسيري مقالات همایشی مرتبط: راهکارهای تقویت تجارت الکترونیکی با استفاده از افزایش اعتماد مشتری تجارت الکترونیکی تنها راه پیشرفت ایران مشکلات و را هکارها در اجراکاربرد سیستم اطلاعات جغرافیا (GIS) در راه اندازی سیستم گردشگری الکترونیکیگردشگری الکترونیکی، تاثیر متقابل تجارت الکترونیکی در صنعت گردشگری eTourismتوسعه شهر الکترونیکی: چالشها، چارچوب و چشم انداز بازدید یکساله 170 آخرین های بلاگ با LUDWIG مقاله بهتری بنویسیماحساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی