برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی وضعیت مدل B2B- EC در بازار فعلی ایران

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: پورسليمي مجتبي*
 
 *
 
عنوان همایش: همايش ملي تجارت الكترونيكي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي
حامی:  وزارت صنعت، معدن و تجارت، انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران
زمان:  1386دوره 4
 
چکیده: 

فناوري  E-Cنقش اساسي در تسهيل و ترفيع تجارت داخلي و خارجي هرکشوردارد; بحدي که کليه اعضا جامعه بنجوي از آن منتفع مي شوند. اين در صورتي است که دولت ها بتوانند ضمن مهيا کردن زيرساختارهاي لازم, مدل هاي آن را شناسايي و بترتيب الويت درکشور اجرا نمايند. در اين مقاله يکي از آن مدل ها يعني تجارت الکترونيکي فروشنده با فروشنده(B2B-EC) Business to Business Electronic Commerce  معرفي شده است; که به بررسي توجيهات اقتصادي و چگونگي شرايط سرمايه گذاري درآن پرداخته مي شود.

 
کلید واژه: E-C، B2B، ICT
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 34   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی