برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

فرایند مدیریت استراتژیک در کسب و کار های الکترونیکی

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: محسني مقدم مرتضي*
 
 *سازمان بازرگاني، استان خوزستان
 
عنوان همایش: همايش ملي تجارت الكترونيكي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز دولتي و عمومي
حامی:  وزارت صنعت، معدن و تجارت، انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران
زمان:  1386دوره 4
 
چکیده: 

سازمان هاي کوچک و متوسط که با مدل تجارت الکترونيک سازگار مي شوند بايستي اغلب يک تغييرات برجسته اي را در مراحل تجاري سازمانشان درست کنند و به اين طريق با مشتري ها و تامين کننده ها معامله کنند. کوتاهي در جهت اين دسته از تغييرات مي تواند تهديدي براي وجود سازمان ها باشد و اين است که طرح ريزي هاي استراتژيک اين چنين مهم است. مراحل مديريت استراتژيک تجارت الکترونيک بر پايه مدل تجارت سنتي و استراتژي مديريتي است. اين مراحل سيستماتيک در برگيرنده 4 مرحله وابسته دروني است.
اناليز محيط هاي داخلي و خار جي
انتخاب استراتژي تجارت الکترونيک
انجام استراتژي تجارت الکترونيک
ارزيابي ميزان موفقيت استراتژي تجارت الکترونيک

 
کلید واژه: 
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 92   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی