مشخصات مقاله عنوان: بررسی نقش متغیرهای روان شناختی در نظام آموزشی با نگاه ویژه به تدریس زبان انگلیسی نوع ارائه: پوستر نویسنده: قريشي سيدمحمدحسين*,خامسان احمد,شيوا نوشين *دانشگاه بيرجند عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران نوع همایش: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري حامی: انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند زمان: 1392, دوره 12 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: خودکارآمدي، تسلط بر زبان انگليسي، متغيرهاي روان شناختي، معلمان زبان انگليسي مقالات نشریه ای مرتبط: چالش هاي آموزش زبان انگليسي در نظام آموزشي ايران از ديدگاه مديران آموزشي و دبيران زبان انگليسيابزار اندازه گيري کيفيت گفتار معلمان زبان انگليسي بر اساس عملکردهاي اصليآموزش با انگليسي و اصطلاحات در انگليسي به عنوان زبان بين المللپژوهشي روايي درباره تجربه معلمان زبان انگليسي ايراني از انجام اقدام پژوهيتوسعه توانايي اصطلاحاتي زبان آموزان انگليسي: آيا نحوه تدريس نقش دارد؟ مقالات همایشی مرتبط: رابطه انگیزه یادگیری زبان انگلیسی و نگرش به زبان انگلیسی با عملکرد درس زبان انگلیسیبررسی وضعیت روش های تدریس آموزش زبان عربی و انگلیسی در دانشگاه بین المللی امام خمینیارزشیابی تغییرات در برنامه درسی زبان انگلیسی مقطع هفتم متوسطهدریچه ای متفاوت در تغییر برنامه درسی زبان انگلیسی با تاکید بر میزان خویشی آن با زبان فارسیبررسی دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی نسبت به مطلوبیت شیوه تدریس مشارکتی در درس زبان انگلیسی بازدید یکساله 168 آخرین های بلاگ معرفی 10 موضوع داغ در بیست حوزه علمی بر اساس پایگاه مرکز اطلاعات علمیتست آنلاین کروناآشنایی با شاخص های hI ،hf و hm از خانواده شاخص هرشچطور مطالب را تنها در یک سایت خاص جستجو کنیمآموزش جستجوی تصویر در گوگلبرقراری پیوند میان ارجاعات درون متنی و آخر متن ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی