برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی نقش متغیرهای روان شناختی در نظام آموزشی با نگاه ویژه به تدریس زبان انگلیسی

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: قريشي سيدمحمدحسين*,خامسان احمد,شيوا نوشين
 
 *دانشگاه بيرجند
 
عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند
زمان:  1392دوره 12
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: خودکارآمدي، تسلط بر زبان انگليسي، متغيرهاي روان شناختي، معلمان زبان انگليسي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 168   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی