مشخصات مقاله عنوان: رضایتمندی مشتریان از طریق کیفیت خدمات و قصد خرید (مورد مطالعه: بانک ملت شهر خرم آباد) نوع ارائه: مقاله نویسنده: توكلي غلامرضا,منطقي منوچهر,نظري يونس* *دانشگاه صنعتي مالک اشتر عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: مديران ايده پردار كارين، انجمن علمي بازرگاني ايران زمان: 1395, دوره 2 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: کيفيت خدمات، قصد خريد، رضايت مشتريان مقالات نشریه ای مرتبط: منطق خوانش ادبی و جایگاه آن در فهم ادبیاتمقایسه رویکردهای حفاظت و نسبت آن ها با خوانش و درک اثر هنریروایت گادامر از تفکر هرمنوتیکی افلاطونخوانش عکس به مثابه هرمنوتیک امر خصوصیفارابی و پارادوکس منون در رساله الجمع بین رایی الحکیمین مقالات همایشی مرتبط: بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت درک شده و اعتماد با قصد خرید مجدد(مطالعه موردی: کلیه مشتریان شعب بانک ملت شهرستان گرگان)تاثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتریان ورزشی شهر ساریبررسی تاثیر تبلیغات شفاهی و مشاهده رفتار خرید بر قصد خرید مشتریان در شبکه اجتماعینقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت بیمه، مطالعه موردی بیمه پارسیان در استان مازندرانبررسی میزان کیفیت خدمات، رضایتمندی و قصد حضور آتی مشتریان استخرهای خصوصی استان گیلان ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 117 آخرین های بلاگ بررسی آخرین وضعیت مجلات ایران در پایگاه سای مگو توسط SIDآموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به ورد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی