مشخصات مقاله عنوان: بررسی نقش مدیریت دانش در پیاده سازی موفقیت آمیز CRM نوع ارائه: مقاله نویسنده: سيادت سيدحسين,حبيبي محمدعلي عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن اقتصاد انرژي زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: مديريت دانش، مديريت روابط مشتري، دانش مشتري مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي رابطه مديريت دانش مشتري بر وظايف مديريت ارتباط با مشتري در يک بيمارستان نظاميتوسعه مدل فرايندي مديريت دانش مشتري با استفاده از سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتريمديريت ارتباط با مشتري با رويكرد مديريت دانشنقش مديريت دانش مشتري در خلق مزيت رقابتي در سازمان هاي کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت هاي مستقر در شهرک صنعتي شهرستان خرم آباد)بهبود كانال هاي روابط مشتري CRM در شركت هاي ايراني مقالات همایشی مرتبط: بررسی جایگاه عوامل موثر در اجرا و پیاده سازی CRM در شرکت های بیمهمدیریت دانش عاملی جهت موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های ملی شهرستان ملایرمدیریت روابط با مشترینقش مدیریت دانش و مدیریت استراتژیک دانش در سازمان هاچالش های پیش روی مدیریت دانش در سازمان های بومی بازدید یکساله 72 آخرین های بلاگ تکنیک های جستجو در گوگل: استفاده از عملگر Notشماره گذاری خطوط در وردمعرفی 10 موضوع داغ در بیست حوزه علمی بر اساس پایگاه مرکز اطلاعات علمیتست آنلاین کروناآشنایی با شاخص های hI ،hf و hm از خانواده شاخص هرشچطور مطالب را تنها در یک سایت خاص جستجو کنیم ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی