مشخصات مقاله عنوان: زنجیره ارزش برند جهانی: اثر ارتباط برند، کیفیت خدمت و تجربه برند با واسط اعتماد به برند بر وفاداری به برند نوع ارائه: مقاله نویسنده: رحيم نيا فريبرز,لطفي رضا عنوان همایش: كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21 نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن اقتصاد انرژي زمان: 1394, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: برند جهاني، زنجيره ارزش برند جهاني، وفاداري به برند مقالات نشریه ای مرتبط: شناسايي عوامل موثر در ايجاد برند در شرکت هاي صنايع غذاييتاثير وفاداري به برند بر ارزش ويژه برند بانک از ديدگاه مشتريان کارت الکترونيکيطراحي الگوي سلسه مراتبي مديريت ارزش برند در صنعت خدمات درماني (مورد مطالعه: بيمارستان هاي شهر تهران)اثر ارزش ويژه برند و سرمايه اجتماعي بر تصوير برند (مورد مطالعه: برند خودروي سمند)ارتباط بين ويژگي هاي برند با وفاداري برند در محصول کفش ورزشي مقالات همایشی مرتبط: بررسی و شناسایی عوامل موثر بر ارزش گذاری برند تاثیرگذاری ارزش درک شده برند بر وفاداری برند با میانجی گری اعتماد و دلبستگی به برند (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران استان خراسان رضوی)ارتباط بین وفاداری برند با ویژگی های برند در فروشگاه های ورزشی استان تهرانبررسی تاثیر هویت برند بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی وفاداری به برند (مطالعه موردی شرکت لبنیات وارنا)ارائه مدلی جهت تبیین عوامل موثر بر ارزش ویژه برند صنعتی مورد مطالعه: تامین کنندگان شرکت های فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی استان خوزستان بازدید یکساله 454 آخرین های بلاگ احساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندجدیدترین سرویس های اداره تحلیل دادگان مرکز اطلاعات علمیآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی