برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

معيارهاي ارزيابي محتواي درسي، مبتني بر جهت گيري هاي روانشناختي اسناد تحولي در ابعاد هيجاني و ارادي يادگيرنده

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: اشعري زهرا*,مظاهري حسن
 
 *دانشگاه خوارزمي
 
عنوان همایش: همايش ملي روان شناسي مدرسه
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  دانشگاه محقق اردبيلي
زمان:  1395دوره 2
 
 
چکیده: 
لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.
 
کلید واژه: ارزيابي محتوا، اسناد تحولي، آموزش و پرورش، معيار روانشناختي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 63   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی