برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

مقایسه سیستم های مغزی رفتاری (BAS/BIS) در دانش آموزان پسر دارای اختلالات یادگیری اختصاصی (خواندن، ریاضی) با دانش آموزان عادی

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: اديبي كامران,محمدي عيسي*
 
 *دانشگاه آزاد، واحد کرج
 
عنوان همایش: همايش ملي روان شناسي مدرسه
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  دانشگاه محقق اردبيلي
زمان:  1395دوره 2
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: اختلال يادگيري اختصاصي، سيستم فعال سازي و بازداري رفتار(BIS/BAS)
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 52   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی