برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند بر روی قدردانی مشتری با تبیین نقش وفاداری مشتری، (مطالعه موردی: بانک ملی شهر یاسوج)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: زماني عبدالحميد,شاهين مهدي
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت، اقتصاد و علوم انساني
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  انجمن اقتصاد انرژي
زمان:  1395دوره 4
 
چکیده: 

قدرداني مشتري نشان دهنده هسته عاطفي روابط متقابل و نقش نيروي کليدي در توسعه و نگهداري موفق مبادلات رابطه اي فروشنده خريدار است. هدف از انجام اين تحقيق بررسي تاثير سرمايه گذاري – در بازاريابي رابطه مند بر روي قدرداني مشتري با تبيين نقش وفاداري مشتري در مشتريان بانک ملي در شهر ياسوج است. ...

 
کلید واژه: قدرداني مشتري، برخورد ترجيحي، وفاداري مشتري، پيام مستقيم، پاداش ملموس و ارتباط بين فردي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 161   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی