برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی نقش روش تدریس مبتنی بر فراشناخت بر میزان پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی دانش آموزان دختر راهنمایی سال 93-92 شهر تهران

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: سليميان زهرا*
 
 *دانشگاه تهران
 
عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند
زمان:  1392دوره 12
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: روش تدريس، زبان انگليسي، راهبردهاي يادگيري و مطالعه، فراشناخت، پيشرفت
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 242   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی