مشخصات مقاله عنوان: بررسی رویکرد آموزش خواندن، جهت کمک به اصلاح برنامه درسی سواد آموزی کودکان در مدارس ابتدایی یزد نوع ارائه: پوستر نویسنده: سپهر حميد,زندوانيان نائيني احمد,پارسانيا منيره* *گروه علوم تربيتي، دانشگاه يزد عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران نوع همایش: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري حامی: انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند زمان: 1392, دوره 12 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: رويكرد كل گرا، رويكرد تحليلي، برنامه درسي، سوادآموزي كودكان مقالات نشریه ای مرتبط: رويكرد فرهنگي به آموزشتعيين ويژگي هاي الگوي مطلوب برنامه درسي زبان آموزي دوره ابتدايي از ديدگاه معلمانتدوين محتواي برنامه درسي دوره كارشناسي با رويكرد يادگيريرويكردهاي نظري زيربناي تعريف سواد: شواهدي از برنامه درسي كشورهاي آمريكا، كانادا، انگلستان، سنگاپور، سنگال، اندونزي و ايرانتدوين برنامه هاي درسي علوم تجربي با رويكرد ديني: چالشي جديد پيش روي برنامه ريزان درسي مقالات همایشی مرتبط: بررسی نقش مدرسه و برنامه درسی در پرورش خلاقیت در کودکان ابتداییارزیابی کتاب هدیه های آسمان پایه چهارم ابتدایی بر پایه رویکرد عقلانی در تربیت دینیتبیین جایگاه فرهنگ به عنوان وجه مغفول در برنامه درسی مدارس با تاکید بر رویکرد چندفرهنگیعناصر برنامه درسی مبتنی بر رویکرد انسان گرایانه در آموزش و پرورش: مطالعه کیفیبررسی عوامل موثر بر اجرای برنامه های درسی در دوره ابتدایی بازدید یکساله 59 آخرین های بلاگ با LUDWIG مقاله بهتری بنویسیماحساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی