برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی فضاهای خلاق آستانه ای در فلسفه تعلیم و تربیت (فراتر از دیالکتیک حاشیه و مرکز در فلسفه آموزش غرب)

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: فاطمي سيد محسن*
 
 *دانشگاه شاهد
 
عنوان همایش: همايش ملي انجمن فلسفه تعليم و تربيت ايران
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن فلسفه و تعليم و تربيت ايران
زمان:  1391دوره 3
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: روش شناسي، تعليم و تربيت، معرفت و دانش، معرفت شناسي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 65   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی