برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

مقایسه بهبود پیشرفت تحصیلی، ماندگاری مطالب و کج فهمی دانش آموزان پایه پنجم در درس علوم بر اساس رویکرد نقشه مفهومی

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: حيدرزادگان عليرضا*,كيخا مريم,صفري خديجه
 
 *دانشگاه سيستان و بلوچستان
 
عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند
زمان:  1392دوره 12
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: نقشه مفهومي، پيشرفت تحصيلي، ماندگاري مطالب، كج فهمي، پايه ششم
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 84   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی