مشخصات مقاله عنوان: بازبینی: بررسی داستان های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اساس مهارت های تفکر انتقادی نوع ارائه: مقاله نویسنده: رشنو سميه,اخوان تفتي مهناز عنوان همایش: همايش ملي انجمن فلسفه تعليم و تربيت ايران نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: دانشگاه شهيد باهنر كرمان، انجمن فلسفه تعليم و تربيت ايران زمان: 1393, دوره 5 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: ادبيات كودك و نوجوان، تحليل محتواي كيفي، مولفه هاي تفكر انتقادي مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي مهارت هاي تفكر انتقادي در داستان هاي كودكان و نوجوانانسير تحول و شكل گيري مهارت هاي تفكر انتقادي در داستان هاي تاليفي ايراني براي كودكان و نوجوانانتفكر، تفكر انتقادي و تفكر خلاقتفكر انتقادي و ضرورت آموزش آن در كلاس درسپرورش تفكر انتقادي هدف اساسي تعليم و تربيت مقالات همایشی مرتبط: تبیین راهکارهای پرورش مهارت های تفکر انتقادی، زمینه ای برای تحول یادگیری فراگیرانآموزش تفکر انتقادی (نگاهی به نقش معلمان)تاملی بر شیوه های پرورش تفکر انتقادی در قالب ادبیات کودکانتاثیر آموزش فلسفه بر تفکر انتقادی کودکان 7-11 ساله دختر شهر اصفهاناثر آموزش تفکر در حلقه های کندوکاو گروهی بر افزایش تفکر خلاق و تفکر انتقادی دانش آموزان بازدید یکساله 67 آخرین های بلاگ احساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندجدیدترین سرویس های اداره تحلیل دادگان مرکز اطلاعات علمیآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی