برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی مقطع ابتدایی از منظر توجه به مولفه های آموزش چند فرهنگی با توجه به اسناد بالادستی ضرورت یا عدم ضرورت تغییر

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: اميري مهدي*,پرتابيان اکبر,اميري زهره
 
 *گروه علوم تربيتي، دانشگاه پيام نور مرکز لامرد
 
عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند
زمان:  1392دوره 12
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: مطالعات اجتماعي، آموزش چند فرهنگي، اسناد بالا دستي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 64   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی