مشخصات مقاله عنوان: بررسی اثر استفاده از روش های تدریس متوالی بر موفقیت تحصیلی و سطح حافظه دانش آموزان دبیرستان های شهرستان سمیرم نوع ارائه: پوستر نویسنده: اسدي صديقه* * عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران نوع همایش: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري حامی: انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند زمان: 1392, دوره 12 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: روش تدريس زيست شناسي، مشاهده اسلايد، انجام آزمايش، روش سخنراني مقالات نشریه ای مرتبط: اثر پیش داروی کلونیدین بر تغییرات همودینامیک تشنج درمانیاثر کلونیدین خوراکی به عنوان پیش دارو بر تغییرات همودینامیک بیماران تحت درمان تشنجبررسی اثر کلونیدین خوراکی به عنوان پیش دارو بر تغییرات همودینامیک بیماران تحت درمان تشنج درمانیتعیین سطح طبیعی الکترولیت های ادراری در نوزادان سالم در بیمارستان مهدیه تهران در سال 1383ارزیابی کلسیم، فسفر و پتاسیم بزاق و بررسی ارتباط آن ها با فاکتورهای بیوشیمیایی خون در بیماران همودیالیزی مقالات همایشی مرتبط: ندارد ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 182 آخرین های بلاگ آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به وردتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی