برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

اثر آموزش هشت هفته بازي درماني بر بهبود نشانگان اختلال بيش فعالي دانش آموزان ابتدايي شهر كرمانشاه

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: قبادي مجتبي*,خرم آبادي يداله
 
 *
 
عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند
زمان:  1392دوره 12
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: دانش آموزان، بازي درماني، اختلال بيش فعالي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 116   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی