برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

اهمیت و کاربرد آموزش تفکر انتقادی در مدارس از منظر نظریه پردازان مکتب فرانکفورت

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: فخر فرزانه*
 
 *دانشکده هنر، دانشگاه بيرجند
 
عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند
زمان:  1392دوره 12
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: آموزش، تفكر انتقادي، نظريه انتقادي، مكتب فرانكفورت
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
  • ندارد
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 0   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی