برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

درک مفهوم ، سطوح و مولفه هاي سواد علمي:ضرورت تغيير در برنامه درسي آموزش علوم

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: عبدالملكي صابر*,عباس زاده ناصر,تنها حديث
 
 *دانشگاه تهران
 
عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  انجمن مطالعات برنامه درسي ايران، دانشگاه بيرجند
زمان:  1392دوره 12
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: سواد، سواد علمي، آموزش علوم، برنامه درسي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 131   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی