برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر اصفهان

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: عباسي دره بيدي فاطمه*,محمودي سميه
 
 *اصفهان، بهارستان، دانشگاه شيخ بهايي
 
عنوان همایش: همايش بين المللي علمي راهبردي توسعه گردشگري جمهوري اسلامي ايران چالش ها و چشم اندازها
نوع همایش:  جهاد دانشگاهي
حامی:  پژوهشكده گردشگري جهاد دانشگاهي
زمان:  1393دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: ارزش ويژه برند، مقصد گردشگري، تصوير برند، وفاداري به برند، کيفيت ادراک شده، آگاهي از برند
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 104   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی