برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

نقدی بر آموزش تکنولوژِی محور در فلسفه هایدگر

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: خبازي كناري مهدي,بحريني ولي اله
 
 
 
عنوان همایش: همايش ملي انجمن فلسفه تعليم و تربيت ايران
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  دانشگاه فردوسي مشهد، انجمن فلسفه تعليم و تربيت ايران
زمان:  1392دوره 4
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: هيدگر، نظام آموزشي، تكنولوژي، هستي، پديده شناسي، گشتل
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 61   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی