مشخصات مقاله عنوان: تحلیل میزان رضایت گردشگران از بازار مریوان و ارتباط آن با کنش های بازاریان در شهر مریوان نوع ارائه: پوستر نویسنده: كهنه پوشي سيدهادي* *دانشگاه فردوسي مشهد عنوان همایش: همايش بين المللي علمي راهبردي توسعه گردشگري جمهوري اسلامي ايران چالش ها و چشم اندازها نوع همایش: جهاد دانشگاهي حامی: پژوهشكده گردشگري جهاد دانشگاهي زمان: 1393, دوره 1 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد. کلید واژه: گردشگري، مريوان، رضايت گردشگران، بازار، کنش هاي بازاريان مقالات نشریه ای مرتبط: ميزان درجه توسعه يافتگي و سطح بندي خدمات رساني در دهستان هاي شهرستان مريوان (مطالعه موردي: بخش مرکزي شهرستان مريوان)بررسي عوامل موثر بر مشاركت بازاريان شهر زنجان در تامين امنيت بازارنقش گردشگري در توسعه روستايي شهرستان مريوانشناسايي موانع و مشكلات توسعه گردشگري در مناطق روستايي هدف گردشگري غرب شهرستان مريوانبررسي تحليل زمينه ها و عوامل تقابل بازاريان با حکومت پهلوي دوم، بر اساس «مدل بسيج» چارلز تيلي (1340-1357) مقالات همایشی مرتبط: چالش ها و فرصت های توسعه گردشگری در شهرستان مریوانموانع و محدودیت های ژئومورفولوژیکی موثر بر اقتصاد روستایی شهرستان مریوانبررسی میزان رضایت گردشگران از امکانات گردشگری استان کردستانکنش گردشگری فرهنگی و عوامل موثر بر آن (مورد مطالعه: زائران و گردشگران مشهد)بازار سنتی شهر نجف اباد و نقش ان به عنوان یک برند در جذب گردشگر بازدید یکساله 49 آخرین های بلاگ شماره گذاری خطوط در وردمعرفی 10 موضوع داغ در بیست حوزه علمی بر اساس پایگاه مرکز اطلاعات علمیتست آنلاین کروناآشنایی با شاخص های hI ،hf و hm از خانواده شاخص هرشچطور مطالب را تنها در یک سایت خاص جستجو کنیمآموزش جستجوی تصویر در گوگل ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی