برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

تاثير آموزش و ارزيابي باليني به روش مجموعه کار بر يادگيري شناختي دانشجويان پرستاري در محيط هاي باليني

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: ولي زاده سوسن,رحماني آزاد,داوودي عارفه,امينيايي نسيم,صاحبي حق محمدحسن,نامدار حسين
 
 
 
عنوان همایش: همايش رويكردهاي نوين ارزشيابي آموزشي در علوم پزشكي
نوع همایش:  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي
حامی:  دانشکده پرستاری و مامایی مشهد، معاونت آموزشی
زمان:  1389دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: مجموعه کار، يادگيري شناختي، يادگيري باليني، ارزيابي باليني، دانشجويان پرستاري
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 127   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی