برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

شناسایی عوامل موثر بر توسعه ارتباط بلند مدت مصرف کنندگان اینترنت شرکتهای تلفن همراه در ایران

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: رجبي ميثم,چيت ساز شهرزاد
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي تحولات نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  شركت بين المللي كوشا تجارت گيتي
زمان:  1395دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه:  وفاداري برند، پارادايم تعهد برند، مديريت رابطه برند، خدمات اينترنت شبکه تلفن همراه
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 37   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی