برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسي تاثير نشانه هاي طراحي شده و نشانه هاي محيطي فروشگاه بر ارزيابي شناختي و احساسي مصرف کنندگان نشانه هاي طراحي شده

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: توسلي حميدرضا,چيت ساز شهرزاد
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي تحولات نوين در مديريت، اقتصاد و حسابداري
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  شركت بين المللي كوشا تجارت گيتي
زمان:  1395دوره 1
 
 
چکیده: 

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: نشانه هاي محيطي، ارزيابي شناختي، ارزيابي احساسي، جانبو
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 208   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی