مشخصات مقاله عنوان: جایگاه استفاده از وبلاگ در ارزشیابی مستمر درس شیمی نوع ارائه: مقاله نویسنده: ناصري مود عليرضا* *دبيرستان هاي اداره آموزش و پرورش ناحيه 2 کرمان عنوان همایش: کنفرانس آموزش شيمي ايران نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن شيمي ايران، موزه علوم و فناوري زمان: 1395, دوره 9 چکیده: لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: ارزشيابي مستمر، وبلاگ، كاربرگ، آزمون جامع مستمر مقالات نشریه ای مرتبط: مطالعه الکترولیت های سرم و مایع آسیت در جوجه های گوشتی مبتلا به سندرم آسیتتاثیر آسیت القا شده با نمک بر فراسنجه های منحنی رشد و صفات مرتبط با آسیت در جوجه های گوشتیمطالعه میزان بروز آسیت و صفات مربوطه در پنج سویه جوجه گوشتیگزارش یک نوزاد با آسیت کیلوسبررسی آنتی ژن کانسر 125 در سرم و مایع آسیت در بیماران مبتلا به آسیت مقالات همایشی مرتبط: مقایسه نتایج ارزیابی درس فیزیولوژی پزشکی به روش مستمر و غیره مستمرنقش ارزشیابی مستمر در فرایند یاددهی -یادگیریسنجش و ارزشیابی مستمر در آموزش شیمینحوه ارزشیابی مستمر دانش آموزان در درس شیمی برای دانش آموزان دبیرستان های شهرستان زاوه، استان خراسان رضویارایه مدل جدید ارزشیابی در مدارس متوسطه با رویکرد تعدیل مخاطرات آزمون های پایانی و بررسی مبانی فلسفی و مقایسه ویژگی های نظری ارزشیابی تجمعی پایانی و ارزشیابی مستمر ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 54 آخرین های بلاگ آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به وردتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی