برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

روايت ها پيرامون نسبت نظريه و عمل در برنامه درسي: گزينه هاي بديل براي تعامل نومفهوم سازي و سنت گرايي يا پيوند نظريه و عمل

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: شريفيان فريدون*
 
 *گروه علوم تربيتي، دانشگاه اصفهان
 
عنوان همایش: همايش انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
نوع همایش:  وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
حامی:  دانشگاه فرهنگيان، دانشگاه هرمزگان
زمان:  1394دوره 13
 
 
چکیده: 

ارتباط نظريه و عمل و چگونگي اين رابطه از بحث هاي قديمي و ريشه دار حوزه برنامه درسي به شمار مي رود. شاهد اين امر، موضوع هايي مانند نسبت نظريه و عمل، فاصله بين آن ها و کاربردهاي عملي نظريه برنامه درسي است که در آثار و نوشته هاي برنامه درسي ديده مي شود...

 
کلید واژه: برنامه درسي، ديدگاه هاي برنامه درسي، نسبت نظريه و عمل، سنت گرايي، نومفهوم سازي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 113   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی