مشخصات مقاله عنوان: استفاده از رسانه ها ی اجتماعی توصیه گر برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتری نوع ارائه: سخنراني نویسنده: مظاهري الناز*,ميرروشندل سيدابوالقاسم *دانشکده فني، دانشگاه گيلان، رشت، ايران عنوان همایش: كنفرانس ملي نوآوري در مديريت سيستم ها و فناوري اطلاعات با رويكرد هوشمندي كسب و كار نوع همایش: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري حامی: دانشگاه الزهرا، بورس اوراق بهادار تهران زمان: 1395, دوره 1 چکیده: fiogf49gjkf0dلطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد. کلید واژه: سيستم توصيه گر، سيستم توصيه گر ترکيبي، شبکه اجتماعي، مديريت ارتباط با مشتري مقالات نشریه ای مرتبط: مطالعه تطبیقی عدالت در تامین مالی در مدل های بیمه سلامتبررسی تکنیک های تامین مالی پروژه محور در تامین مالی اسلامیهزینه های بالای سلامت، هزینه های مالی کمرشکن و فقیرکننده: مفاهیمی برای سیاستگذاریبررسی روش های تامین مالی با رشد سود آوری شرکت های صنایع داروئی در ایرانشناسایی موانع تامین مالی در ورزش حرفه ای ایران مقالات همایشی مرتبط: مروری بر حال و آینده پژوهش در سیستم های توصیه گرارائه سیستم توصیه گر گردشگری مبتنی بر مکان با استفاده از وب معناییارزیابی یک سیستم توصیه گر با استفاده از الگوریتم تکاملی ترکیبی GAPSOنقش سیستم های توصیه گر در تجارت الکترونیکینسل جدید سیستم های توصیه گر مکانی همراه: سیستم های بافت آگاه و اجتماعی ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 150 آخرین های بلاگ بررسی آخرین وضعیت مجلات ایران در پایگاه سای مگو توسط SIDآموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به ورد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی