برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسي اثربخشي روش هاي ياددهي- يادگيري مشارکتي بخش علوم زمين کتاب علوم تجربي پايه هفتم در پيشرفت تحصيلي، بهبود تفکر منطقي، افزايش رغبت به تحصيل دانش آموزان و رضايت شغلي دبيران

نوع ارائه: پوستر
نویسنده: صاحب زاده بهروز,علي صوفي اله نظر,افشاري زهره
 
 
 
عنوان همایش: كنگره بين المللي تخصصي علوم و زمين
نوع همایش:  انجمن هاي علمي
حامی:  انجمن علمي علوم و زمين
زمان:  1394دوره 34
 
 
چکیده: 
fiogf49gjkf0d

اين مطالعه با روش نيمه تجربي به بررسي تاثير استفاده از روش هاي ياددهي- يادگيري مشارکتي براي آموزش بخش علوم زمين کتاب علوم تجربي پايه هفتم (پايه اول دوره اول متوسطه) در پيشرفت تحصيلي، بهبود تفکرمنطق و بهبود نگرش به تحصيل دانش آموزان و رضايت شغلي دبيران آنان مي پردازد. نتايج پژوهش نشان مي دهد که استفاده از روش هاي ياددهي يادگيري مشارکتي براي آموزش بخش علوم زمين کتاب علوم تجربي پايه هفتم در پيشرفت تحصيلي، تفکر منطقي و رغبت به تحصيل دانش آموزان گروه تجربه تاثير مثبت به صورت معناداري نسبت به گروه گواه داشته، دبيران همکار در اين روش، از تدريس با استفاده از روش هاي ياددهي- يادگيري مشارکتي به ميزان خيلي زياد تا زياد رضايت داشته اند.

 
کلید واژه: روش نيمه تجربي، روش هاي ياددهي- يادگيري مشارکتي، بخش علوم زمين، کتاب علوم تجربي پايه هفتم، پيشرفت تحصيلي، بهبود تفکر منطقي، بهبود نگرش به تحصيل، رضايت شغلي دبيران
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
 
بازدید یکساله 129   pdf-file
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی