مشخصات مقاله عنوان: تاثیر تحقیقات بازاریابی با استفاده از عناصر 4p در افزایش فروش منسوجات ورزشی نوع ارائه: مقاله نویسنده: تبريزي پيمان,وظيفه دوست حسين,كمالي دولت آبادي مهدي عنوان همایش: همايش ملي دانشجويي علوم ورزشي نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن علمي دانشجويي علوم ورزش، دانشگاه شهيد بهشتي زمان: 1393, دوره 3 چکیده: fiogf49gjkf0dلطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: مقالات نشریه ای مرتبط: بررسی ارتباط درجه گواتر با ید ادراری در دانش آموزان دبستانی مبتلا به گواتر در شهر یزدمقایسه ید دریافتی، ید ادراری و آزمونهای تیروئید در خانوارهای رشت و ساری در سال 1377بررسی تغییرات دفع ید ادرار در زنان باردار و غیرباردار ساکن منطقه عاری از کمبود یدمقایسه نتایج 18ساله برنامه ید دار نمودن نمک ها در کشور، چهارمین پایش ملی شیوع گواتر و میزان ید ادرار دانش آموزان دبستانی (1387-1386) مقالات همایشی مرتبط: تاثیر تحقیقات بازاریابی با استفاده از عناصر 4p در افزایش فروش منسوجات ورزشپیشرفت اقتصادی: بررسی عوامل موثر بر افزایش فروش فیروزه نیشابور بر اساس مدل آمیخته بازاریابی (4p)بررسی میزان تاثیر عناصرآمیخته بازاریابی (4p) بر افزایش فروش محصولات بازرگانی نیکان طبرستاننقش عناصر آمیخته بازاریابی بر وفاداری به برندهای ورزشی از دیدگاه ورزشکاران حرفه ایمنسوجات هوشمند: رویکرد جدید در پزشکی ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 121 آخرین های بلاگ نگارش فصل نتیجهگیری در پایان نامهدانلود رایگان مقالات خارجیcover letter چیست و چگونه نگارش می شوداز کجا بدانیم موضوع پژوهش مان تکراری نیست ؟آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنید ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی