مشخصات مقاله عنوان: تاثیر تبلیغات در صنعت گردشگری ایران نوع ارائه: مقاله نویسنده: زينلي طيبه* * عنوان همایش: كنفرانس بين المللي علوم انساني، روانشناسي و علوم اجتماعي نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: موسسه مدیران ایده پردازان پایتخت ایلیا زمان: 1394, دوره 1 چکیده: fiogf49gjkf0dلطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: صنعت گردشگري ايران، تبليغات بصري مقالات نشریه ای مرتبط: نظریه های اصلی نقد معماری در مغرب زمین: سیر تاریخی از سده ی نوزدهم تا امروزروش نقد معماری: ملاحظاتی در راه ترسیم روش نقد معماری به طور همه جانبه و با معیارهای روشنمخاطب نقد معماری کیستجهت گیری ساختاری در تولید نظریه معماری در ایران معاصرمدل کاربرد نقد جهت بهره گیری از پیشینه ها در آموزش و طراحی معماری مقالات همایشی مرتبط: بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری در ایرانشناسایی شاخص های تبلیغات اثربخش در فرآیند جذب مشتریان بیمه و ارتقای فرهنگ بیمه در کشورتاثیر فناوری اطلاعات بر توسعه صنعت گردشگرینقش و تاثیر معماری اسلامی در توسعه صنعت گردشگری ایراننقش زبان اردو در تبلیغات در توسعه گردشگری ایران ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 128 آخرین های بلاگ آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به وردتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی