برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر تولید تحصیلی و کنترل تکانه در دانش آموزان مبتلا به اختلال کم توجهی- بیش فعالی

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: آزادي زهرا,اكرمي ناهيد,عابدي احمد
 
 
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي علوم انساني، روانشناسي و علوم اجتماعي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  موسسه مديران ايده پردازان پايتخت ايليا
زمان:  1394دوره 1
 
چکیده: 
fiogf49gjkf0d

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: اختلال کم توجهي- بيش فعالي، يادگيري مستقل، توليد تحصيلي، کنترل تکانه
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 69   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی