برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

بررسی اثر بخشی آموزش عقلانی- عاطفی به شیوه گروهی بر اصلاح باورهای غیر منطقی در دانشجویان مبتلا به وسواس فکری- عملی

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: برادران عطارمقدس طاهره*
 
 *مشهد، بلوار وکيل آباد، هنرستان 3، گلشن، پلاک 33، واحد 8
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي علوم انساني، روانشناسي و علوم اجتماعي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  موسسه مديران ايده پردازان پايتخت ايليا
زمان:  1394دوره 1
 
چکیده: 
fiogf49gjkf0d

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: آموزش عقلاني- عاطفي، آموزش گروهي، باورهاي غير منطقي، وسواس فکري- عملي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 48   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی