مشخصات مقاله عنوان: ارزیابی برنامه معلم پژوهنده با استفاده از الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) در آموزش و پرورش استان ایلام نوع ارائه: مقاله نویسنده: جعفري مريم,اميديان فرانك عنوان همایش: كنفرانس بين المللي علوم انساني، روانشناسي و علوم اجتماعي نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: موسسه مدیران ایده پردازان پایتخت ایلیا زمان: 1394, دوره 1 چکیده: fiogf49gjkf0dلطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: ارزيابي، معلم پژوهنده، الگوي ارزشيابي سيپ (CIPP) مقالات نشریه ای مرتبط: مقایسه فعالیت پروتئین آلفا 1- آنتی تریپسین در بیماران مبتلا به دیابت نوع 1 مراجعه کننده به کلینیک دیابت شهرستان رفسنجان با افراد سالم در سال 1394مقایسه فعالیت مهاری تریپسین در سرم بیماران هیپرتیروئیدی و گروه شاهد (Euthyroid)نقش فنوتیپهای آلفا یک آنتی تریپسین در بیماران مزمن کبدی مبتلا به هپاتیت Bمطالعات ساختار آلفا – 1- آنتی تریپسین در حالت طبیعی و پلیمرنقش فنوتیپهای آلفا یک آنتی تریپسین در تنظیم واکنشهای ایمنی ورم ملتحمه بهاره (VKC) مقالات همایشی مرتبط: ارزیابی عوامل زمینه ای برنامه معلم پژوهنده با استفاده از الگوی ارزشیابی سیپCIPP در آموزش و پرورش استان ایلامارزیابی دوره دکتری پرستاری ایران: کاربرد الگوی سیپ (CIPP)جایگاه معلم پژوهنده در تغییر برنامه درسیارزشیابی برنامه کارشناسی ارشد پرستاری با استفاده از الگوی سیپ (CIPP) در دانشکده پرستاری مامایی مشهدارزیابی نظام پیشنهادها بر اساس مدل سیپ (CIPP) مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان قم ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 103 آخرین های بلاگ بررسی آخرین وضعیت مجلات ایران در پایگاه سای مگو توسط SIDآموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به ورد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی