برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

مقایسه تاثیر روش تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات و پازل با روش سخنرانی در پیشرفت تحصیلی درس مبانی علم رایانه پایه سوم ریاضی دانش آموزان متوسطه ناحیه یک شهر ارومیه

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: قوامي الهام,رنج دوست شهرام*
 
 *گروه علوم تربيتي برنامه ريزي درسي، دانشگاه آزاد اسلامي، واحد مرند، مرند، ايران
 
عنوان همایش: كنفرانس بين المللي علوم انساني، روانشناسي و علوم اجتماعي
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  موسسه مدیران ایده پردازان پایتخت ایلیا
زمان:  1394دوره 1
 
چکیده: 
fiogf49gjkf0d

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 
کلید واژه: روش تدريس فناوري اطلاعات، روش تدريس پازل، روش تدريس سخنراني، پيشرفت تحصيلي
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 126   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی