مشخصات مقاله عنوان: نقش ارزشیابی مستمر در فرایند یاددهی -یادگیری نوع ارائه: مقاله نویسنده: اسدي فروزان* *دبيرستان شهيدرحيمي هرسين، استان کرمانشاه عنوان همایش: كنفرانس بين المللي علوم انساني، روانشناسي و علوم اجتماعي نوع همایش: سازمان ها و مراکز غير دولتي حامی: موسسه مدیران ایده پردازان پایتخت ایلیا زمان: 1394, دوره 1 چکیده: fiogf49gjkf0dلطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: ارزشيابي مستمر ياددهي- يادگيري مقالات نشریه ای مرتبط: آگاهی و رفتار زنان مراجعه کننده به مراکز بهداشتی - درمانی جنوب تهران در مورد آزمایش پاپ اسمیرنیازهای زنان مراجعه کننده به مراکز بهداشتی- درمانی برای انجام آزمایش پاپ اسمیرتاثیر آموزش بر اساس مدل اعتقاد بهداشتی بر عملکرد زنان در مراکز بهداشتی- درمانی شهرستان کوهدشت در مورد تست پاپ اسمیر در سال 1389ارزیابی فرآیند انجام تست پاپ اسمیر در مراکز بهداشتی درمانی شهرکرد، در سال 1384 مقالات همایشی مرتبط: جایگاه استفاده از وبلاگ در ارزشیابی مستمر درس شیمیارایه مدل جدید ارزشیابی در مدارس متوسطه با رویکرد تعدیل مخاطرات آزمون های پایانی و بررسی مبانی فلسفی و مقایسه ویژگی های نظری ارزشیابی تجمعی پایانی و ارزشیابی مستمرآموزش و ارزشیابی مبتنی بر نقشه های مفهومی (شیوه های نوین ارزشیابی)سنجش و ارزشیابی مستمر در آموزش شیمیمقایسه نتایج ارزیابی درس فیزیولوژی پزشکی به روش مستمر و غیره مستمر ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 469 آخرین های بلاگ آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به وردتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی