برای اطلاع از آخرین مقالات علمی و اخبار کرونا(COVID-19) کلیک کنید

مشخصات مقاله

عنوان: 

مفهوم و انواع تجارت الکترونیک

نوع ارائه: مقاله
نویسنده: محمودزاده فريبا*
 
 *واحد اهر، دانشگاه آزاد اسلامي، اهر، ايران
 
عنوان همایش: كنگره علوم اسلامي، علوم انساني
نوع همایش:  سازمان ها و مراکز غير دولتي
حامی:  موسسه هم انديشان مبتكر رادمان، دانشگاه تهران، دانشگاه مازندران
زمان:  1395دوره 1
 
چکیده: 
fiogf49gjkf0d

همزماني گسترش تجارت الکترونيک و طرح جهاني سازي اقتصاد و پيوستن جوامع مختلف به اين طرح و نيز گسترش روزافزون شبکه جهاني اينترنت، اين تجارت نوين را به تجارتي فراسيستمي مبدل ساخته است؛ به طوري که امروزه خود را به عنوان امري اجتناب ناپذير در متن زندگي انسان امروز جاودانه ساخته است. روند رو به رشد و استقبال چشمگير جهاني از پديده تجارت الکترونيکي، لزوم توجه به فضاي تازه اي در جامعه جهاني و هم چنين ايجاد چارچوب هاي حقوقي مناسب و قوانين و مقررات دقيق و کامل را در اين زمينه گوشزد مي کند. در اين پژوهش به اين مهم پرداخته مي شود.

 
کلید واژه: تجارت، جهاني، اقتصاد، اينترنت
 
مقالات نشریه ای مرتبط: 
 
مقالات همایشی مرتبط: 
 
ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر
 
 
بازدید یکساله 523   pdf-file
 
 
 
آخرین های بلاگ
ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی