مشخصات مقاله عنوان: بررسی میزان آشنایی مدرسان زبان خارجی با آسیب های اجتماعی موثر در یادگیری زبان نوع ارائه: مقاله نویسنده: عامريان محمد* *دانشگاه علامه طباطبايي، تهران عنوان همایش: همايش علمي زبان، مفاهيم و واژگان علوم اجتماعي نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن جامعه شناسي ايران زمان: 1393, دوره 2 چکیده: fiogf49gjkf0dلطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: آموزش زبان خارجي (انگليسي)، آسيب هاي اجتماعي، يادگيري، مدرسان، فراگيران مقالات نشریه ای مرتبط: بررسي چگونگي توسعه مهارت هاي ارتباطي و توانش زباني در آموزش مجازي در سطح دانشگاه هابررسي آشنايي مدرسان زبان انگليسي با فرهنگ خارجي از منظر توانش بين فرهنگيآموزش زبان خارجي در ايرانبررسي نقش جنسيت در فرايند يادگيري زبان خارجينگاهي به ارتباط طرح برنامه درسي زندگي محور و موفقيت مدرس: مطالعه اي کمي و کيفي در زمينه زبان انگليسي به عنوان يک زبان خارجي مقالات همایشی مرتبط: نقش حافظه در آموزش زبان خارجیارزشیابی برنامه درسی مراکز آموزش زبان فارسی از منظر مدرسانآموزش زبان فارسی به عنوان زبان دوم خارجی، حوزه ای شناختی و میان رشته ای: چشم انداز و دامنه تحقیقات در قرن بیست و یکمطراحی مدل شایستگی حرفه ای مدرسان در محیط یادگیری الکترونیک با استفاده از روش فراترکیبنقش فرهنگ در آموزش زبان فارسی به عنون زبان خارجی بازدید یکساله 60 آخرین های بلاگ احساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش جستجوی دقیق در اسکوپوسآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی