مشخصات مقاله عنوان: مطالعه میزان علاقمندی دانش آموزان به فراگیری مفاهیم الکتروشیمی، با تغییر فاصله موجود از زمان شروع تدریس مفاهیم تا زمان برگزاری آزمون نوع ارائه: مقاله نویسنده: رستگاري مينا,تقي زاده بروجني سوسن عنوان همایش: همايش آموزش الکتروشيمي ايران نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن الکتروشيمي ايران، دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي زمان: 1392, دوره 1 چکیده: fiogf49gjkf0dلطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد. کلید واژه: الکتروشيمي، علاقه، فراگيري، زمان، يادگيري مفهومي مقالات نشریه ای مرتبط: بررسی اثر تستوسترون بر میانگین غلظت عامل رشد مشتق از پلاکت (PDGF) و عامل رشد فیبروبلاستی بازی (bFGF) در رت های ویستار نربررسی تاثیر کاهش محتوای GC در ناحیه N ترمینال ژن فاکتور رشد فیبروبلاستی بازی انسانی بر میزان بیان آن در باکتری اشریشیاکلیتأثیر فعالیت ورزشی با شدت و حجم متفاوت بر بیان ژن عامل رشد فیبروبلاستی (FGF-2) در بافت چربی احشایی و زیرپوستی در موش های صحرایی نربررسی میزان بروز گیرنده فاکتور رشد فیبروبلاستی نوع 2 و سایر شاخص های پیش آگهی سرطان پستانبیان، تخلیص و بررسی عملکرد ناحیه کینازی گیرنده نوترکیب عامل رشد فیبروبلاستی 2b انسانی مقالات همایشی مرتبط: روش های تدریس الکتروشیمیزمانالکتروشیمی و جامعهنقد و بررسی آموزش الکتروشیمی در کتاب های شیمی دبیرستانطراحی فعالیت های آزمایش محور برای یادگیری مفاهیم الکتروشیمی بر اساس نظریه شناخت گرا ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 47 آخرین های بلاگ آموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به وردتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی