مشخصات مقاله عنوان: طراحی مدل ارتباطات بازاریابی یکپارچه جهت جذب توریست به منطقه توریستی ورزشی توچال نوع ارائه: پوستر نویسنده: رمضاني مليحه*,رضايي مونا *دانشگاه تهران عنوان همایش: همايش بين المللي تربيت بدني و ورزش نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن تربيت بدني و علوم ورزشي ايران زمان: 1394, دوره 9 چکیده: fiogf49gjkf0dلطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد. کلید واژه: ارتباطات بازاريابي يکپارچه، توريسم، بازاريابي مقالات نشریه ای مرتبط: بازاريابي ورزشيمفهوم پردازي مدل تحقق بازاريابي پايدار در صنعت خودرو ايرانطراحي مدل استراتژيک آميخته با بازاريابي در صنعت سينماي ايرانبازاريابي خدماتبررسي تحولات عصر ارتباطات و نقش آن در بازاريابي مقالات همایشی مرتبط: نقش ارتباطات در بازاریابی بیمهوضعیت مولفه های بازاریابی در شرکت کیان ایساتیس پارس از منظر ممیزی بازاریابیبررسی مشکلات بازاریابی الکترونیک و ارائه استراتژی هایی برای حل آنهاتحقق خرید جانبی با رویکرد اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچهبررسی بازاریابی مرکبات (مطالعه موردی پرتقال شهرستان جهرم) بازدید یکساله 35 آخرین های بلاگ با LUDWIG مقاله بهتری بنویسیماحساس کاربران فارسی زبان توییتر درباره واکسنهای کروناروابط اصطلاحات در پردازش زبان طبیعیکدام وب سایت ها از پایتون استفاده می کنندآموزش اضافه کردن دو محور در ورد و اکسلتست آنلاین کرونا ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی