مشخصات مقاله عنوان: رابطه مسوولیت اجتماعی تیم ملی فوتبال با وجهه، هویت و شخصیت برند تیم ملی فوتبال ایران نوع ارائه: پوستر نویسنده: صفاري مرجان,نعمت زاده سجاد* *دانشگاه خوارزمي عنوان همایش: همايش بين المللي تربيت بدني و ورزش نوع همایش: انجمن هاي علمي حامی: انجمن تربيت بدني و علوم ورزشي ايران زمان: 1394, دوره 9 چکیده: fiogf49gjkf0dلطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (pdf) مراجعه فرماييد. کلید واژه: مسووليت اجتماعي، وجهه تيم، هويت تيمي، شخصيت برند تيم، فدراسيون فوتبال مقالات نشریه ای مرتبط: طاق بستاننشانه ها در طاق بزرگ طاق بستانبررسی وضعیت گردشگری در طاق بستان با تکیه بر معیارهای ارزشگذاری مشروط مقالات همایشی مرتبط: فرآیند تیم سازی در سازمان های ورزشیمقایسه هویت تیمی و تعامل اجتماعی هواداران به تیم در چهار تیم بالای جدول با چهار تیم پایین جدول لیگ برتر فوتبالتوسعه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات با رویکرد تشکیل سازمان تیم محورمسوولیت اجتماعی و وفاداری مشتریان در مدارس فوتبالرتبه بندی و ارزیابی عوامل موثر بر موفقیت تیم مدیریت پروژه های عمرانی ارتباط خیلی زیاد ارتباط زیاد مرتبط ارتباط کمتر بازدید یکساله 57 آخرین های بلاگ بررسی آخرین وضعیت مجلات ایران در پایگاه سای مگو توسط SIDآموزش نگارش مقاله نویسی پژوهشیفرمت مقاله مروریبا استفاده از افزونه مترجم گوگل به راحتی ترجمه کنیدسیستم های عصبی انسان از دیدگاه یک مهندس برقتبدیل پی دی اف به ورد ورود به بلاگ مرکز اطلاعات علمی